سوالات متداول

خیر، به همراه داشتن شماره بلیط و رسید اینترنتی کفایت میکند. توجه داشته باشید ابتدا باید از طریق باجه شرکت مسافربری مبدا ، بلیط خود را چاپ کنید.

میتوانید از طریق اینستاگرام پایانه مشکل خود را با ما درمیان بگذارید. اطلاعات بیشتر را در صفحه ارتباط با پشتیبانی بخوانید.

این سامانه سرویسدهنده اینترنتی برای تامین بستر مناسب فروش اینترنتی میباشد و وابسته به هیچ شرکت مسافربری نیست .لذا اطلاع و دخالتی در مورد جزییات سرویسها و خط سیر بیش از 700 شرکت مسافربری فعال در این سایت ندارد.کلیه خط سیرها و مسیرها ، نرخها و ساعات سرویس توسط مسئولین مربوطه در شرکتهای مسافربری ارائه میگردد و خدمات ارائه شده بر اساس سرویسدهی روزانه شرکتهای مسافربری طرف قرارداد میباشد. لذا مشکلات خود را در زمینه نرخ، عدم سرویسدهی و مسایل مشابه به مدیران شرکتها و یا نمایندگان سازمان حمل و نقل و راهداری در شهرستان مربوطه اطلاع دهید . از طریق لینک زیر و تلفنهای لازم در دسترس میباشد. ثبت شکایات

در لینک استعلام بلیط بررسی نمایید ، در صورت عدم صدور بلیط حداکثر ظرف ۴۸ ساعت (بدون احتساب پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل ) مبلغ باید به حساب شما برگردد . لطفا پس از گذشت موعد یاد شده حساب خود را کنترل نمایید در صورت عدم برگشت مبلغ فرم زیر را پر نمایید تا از سمت بانک پیگیری گردد : ۱- اگر پرداخت از درگاه اقتصادنوین انجام شده: اقتصاد نوین ۲- اگر پرداخت از درگاه سامان انجام شده: سامان توجه فرمایید که درگاه بانک پذیرنده ربطی به بانک کارت شما ندارد یعنی اگر مثلا با کارت بانک سامان از طریق درگاه اقتصادنوین پرداخت نموده اید که ناموفق بوده فرم شماره یک مربوط به اقتصادنوین را پرنمایید.

شرایط استرداد آنلاین بر طبق ضوابط خرید (که هنگام خرید تایید نموده اید) بقرار زیر می باشد. 1- استرداد آنلاین تنها در صورتی قابل انجام می باشد که بلیط شما در ترمینال مبدا چاپ یا استرداد نشده باشد. 2- پس از استرداد وجه قابل استرداد تا 24 ساعت آینده، به صورت خودکار به کارت بانکی که خرید از آن انجام شده واریز میگردد. 3- استرداد در ترمینال مبدا در هر زمان قبل و بعد از حرکت بر طبق ضوابط و با دریافت وجه حضوری امکان پذیر است مشروط به اینکه بلیط قبلا به صورت آنلاین استرداد نشده باشد.

تا یک ساعت مانده به حرکت اتوبوس، شما میتوانید بلیط خود را از طریق پایانه استرداد کنید. بعد از حرکت اتوبوس، برای دریافت 50 درصد هزینه، با شرکت مسافربری تماس بگیرید.